Skip to main content

Економија

Економско дипломатски караван во Струга

Итни економски мерки за ублажување на последиците од светската економска криза и намалување на невработеноста во Југозападниот плански регион. Ова се дел од заклучоците на првиот економско дипломатски караван во организација на министерството за надворешни работи, што денес се одржа во Струга. Компаниите ги претставија своите економски и инвестициски потенцијали пред високи дипломати во земјава.
 |  инфодеск  | 
економско дипломатски караван во Струга

Потребни се итни економски мерки за ублажување на последиците од светската економска криза. Да запре миграцијата на младите стручни кадри и отворање на нови работни места. Само така може да се намали високата стапка на невработеност во Југозападниот регион во земјава. Ова се дел од заклучоците на првиот економско – дипломатски караван. Караванот се одржа во Струга, во организација на министерството за наворешни работи.

Пред европските амбасадори беа презентирани економските потенцијали на компаниите и инвестициските потенцијали на Југозападниот плански регион, со цел да се отворат нови можности и пазари за домашните компании.

„Ова е еден од начините, нови инвестиции, креирање нови работни места. Всушност, ова е еден од обидите да ја подобриме состојбата на економски план во Југозападниот регион. Инаку, во регионот има 7200 активни фирми, а стапката на невработеност е 24,1%, што е се уште висока“ – вели Мирјана Лозаноска од Југозападниот плански регион.

Заменик министерката за надворешни работи очекува за една година силни економски резултати од дипломатските каравани во земјава.

„Целта ни е да носиме нови инвестиции. Сега е време на криза, но очекуваме за една година да имаме поголем успех и да се види резултатот на овој почеток на економско дипломатскиот караван“ – вели Фатмире Исаки, заменик министер за надворешни работи.

Претседателот на Советот на Југозпадниот регион Мерко, повика на спроведување на законот за регионален рамномерен развој.

Не се имплементира законот. 1% од бруто домашниот производ, според кој, за секој регион би имало над 10 милиони евра годишно. Се доделуваат едвај, во последно време, скоро 1 милион евра по регион“ – рече Рамис Мерко, претседател на Советот на Југозападниот регион.

Анализите покажуваат дека најпогоден во пандемијата е туристичкиот сектор, кој е главен во Југозападниот регион во земјава. Потоа следат услужните и трговските дејности.

Новинар Соња Рилковска