Skip to main content

„Macedonia has balls“

Историскиот успех на нашите кошаркари го привлече вниманието на светските медиумски брендови кои ја потенцираат извонредната кошарка која ја промовира Македонија, не само на последниот дуел со Литванија, туку и низ целиот турнир.

 |   | 
мкд
мкд
Историскиот успех на нашите кошаркари го привлече вниманието на светските медиумски брендови кои ја потенцираат извонредната кошарка која ја промовира Македонија, не само на последниот дуел со Литванија, туку и низ целиот турнир.

naslovi

Светските медиумски куќи велат дека срцето, храброста и единството на терен на нашите момци е рецептот за победи.

Во коментарот на рускиот весник „Вести“ стои:

– Кога пред натпреварот Русија – Македонија прашав некои литвански кошаркарски стрчњаци што имаат Македонците така во себе што од анонимуси редат сега изненадувачки успеси еден од нив ми одговори најпросто ‘Macedonia has balls’, односно во превод Македонија има мадиња. По натпреварот со Литванија навистина разбрав дека тоа е голема вистина.

И балканските медиуми ударно го потенцираат успехот на македонската кошарка. Во изданието на српски „Блиц“ се нагласува дека натпреварот Литванија – Македонија е гледан без малку во сите кафулиња, барови и ресторани во Белград а за соседите се навивало како да игра Србија.

– Бајката продолжува- забележува српски Блиц.

naslovi

naslovi

{loadposition content9}