Резултати од мониторинг на медиумите во предизборниот период
Прелиминарни резултати од мониторинг на медиумите во предизборниот период, ќе соопшти денеска на прес конференција Македонскиот институт за медиуми.
лого
Прелиминарни резултати од мониторинг на медиумите во предизборниот период, ќе соопшти денеска на прес конференција Македонскиот институт за медиуми.
Мониторингот е спроведен во рамки на проектот „Начини и форми на известување за изборите во влијателните медиуми во Македонија”.
Како што е соопштено, цел на медиумскиот мониторинг, спроведен од 8 до 20 март, е да се идентификуваат моделите и формите на избор и презентирање информации за изборите од страна на медиумите.
Мониторингот е спроведен во рамки на проектот „Начини и форми на известување за изборите во влијателните медиуми во Македонија”.
Како што е соопштено, цел на медиумскиот мониторинг, спроведен од 8 до 20 март, е да се идентификуваат моделите и формите на избор и презентирање информации за изборите од страна на медиумите.
{loadposition content9}