Рекорден број на коегзибитори ќе ги промовираат туристичките понуди на македонскиот штанд, на претстојниот саем за туризам во Белград.
Свеченото отворање на 44-от Меѓународен саем за туризам се одржа на саемот во Белград во фантастична атмосферa. Околу 350 изложувачи од 33 земји, вклучително и Македонија, учествуваат под слоганот „Кога е одмор, не е тешко“.
Во рамките на саемските денови од 23-ти до 26-ти февруари општина Гевгелија, општина Дојран, општина Ресен, општина Крушево и општина Охрид ќе ја прикажат природната убавина, богато културно наследство и гурманско искуство, заедно со ХОТАМ, Глобус травел и хотел Мизо.
Саемот ќе биде посетен од делегација на повеќе од 50 македонски туроператори и хотелиери, како и претставници од Универзитетот за туризам и менаџмент кои ќе земат учество во Б2Б состаноците промовирајки нови пакети и атракции, отварајќи можности за исполнување на целта за 2023 година од 3,2 милиони ноќевања со повеќе од 550 милиони долари промет од туризмот и угостителството во македонската економија – информираат од Агенцијата за промоција и поддршка на туризмот.
Српскиот пазар е еден од најбрзо растечките пазари за македонскиот туризам споредбено 2019/ 2022 година. Во 2022 година 11% од странските туристи односно повеќе од 63000 туристи и повеќе од 130000 ноќевања остваиле српските туристи, наметнувајки ја потребата од интегриран маркетинг и зајакнат промотивен пристап во 2023 година.
Воведувањето на авионската линија Белград – Охрид четири пати неделно од јуни претставува голем предизвик и можност која треба да овозможи продолжување на позитивниот раст и во 2023 година на српските туристи.