Повторно минирање на патот Охрид-Кичево
Од АМСМ информираат дека утре, 17- ти март, вторник, на патниот правец А2 Охрид- Кичево, делница Пресека- Врбјани во перод од 15 до 16 часот ќе се изведуваат градежни работи на патот-минирање.
Автомобилите кои комуницираат меѓу себе – дел од иднината на интернетот
Ултра стабилен безжичен интернет со кој нештата ќе комуницираат меѓу себе. Ова е една од крајните цели на проектот WILLOW на професор д-р Петар Поповски од Универзитетот во Алборг, Данска.
Изградба на нови хотели предвидена со новиот ДУП за потегот Горица-Св.Стефан-Метропол
Според градоначалникот Бакрачески, токму изградбата на хотелски комплекси е нивната генерална урбанистичка определба поради можноста за брз локален економски развој.
Внимавајте на дупките, ќе останете без гуми
Големи и опасни дупки на патниот правец Охрид – Ресен во близина на Крушје се причина за сериозни оштетувања на автомобили на граѓани кои поминуваат отука. Златко Ангелески од Охрид за ТВМ раскажа едно непријатно искуство, што го доживел синоќа точно на тој патен правец.
Охридското Водно, Чекоштина ќе добие нов лик
Населбата Чекоштина ќе добие нов изглед. Според новиот урбанистички план, таму треба да никнат семејни куќи, згради, угостителски објекти и друг вид комерцијални содржини. Планиран е и простор кој ќе биде хортикултиурно уреден, а ќе има место и за црква.
Ангел Карали и Бојан Спасеноски победници на натпреварот за „Најдобар младински бизнис план’
Проектот „Yes team for the win¨ во организација на Младинскиот образовен форум беше таргетиран кон младите луѓе со цел да ја пополни празнината, да придонесе за развивање практични вештини и применливо знаење.
Легализацијата и урбанизацијата, причини што не оди бизнисот на агенциите за недвижности
Легализацијата и урбанизацијата се само дел од низата проблеми со кои се соочуваат агенциите за недвижности од Охрид. Агентите за недвижности сметаат дека лошата состојба и проблемите со пазарот за недвижнини може да се подобри, само доколку градските власти имаат план и стратегија да го урбанизираат Охрид, од бензиската кај Билјанини до Св Наум. Односно да ја исполнат законската одредба, на секои 10 години да го сменат Генералниот урбанистички план, како бизнисмените би имале терен за инвестирање во Охрид.
Маси и столици или пешаци на тротоарот од ул.„Коста Абраш“ престојнава летна сезона?
Години наназад граѓани реагираа дека не можат да ги користат тротоарите кои се за нив наменети бидејќи на нив, во текот на летото се поставени маси и столици.