Иако многу се зборува дека младите го напуштаат Facebook бидејќи оваа мрежа не била повеќе “cool”, последното истражување покажало дека младите навистина не ја сакаат повеќе оваа мрежа, но и дека понатаму масовно ја користат.
Причините кои влијаат на ова размислување кај младите е се поголемото присуството на нивните родители, професори, дедовци, баби и други роднини, па така се префрлуваат на мрежите како Instagram, Tumblr и други.
Сепак, резултатите на новото истражување која го спровела компанијата Forrester Research, а ја објавил Huffington Post, покажале дека дел од младите го мразат Facebook но не можат да престанат да го користат, и дека половина од испитаниците го користат повеќе отколку минатата година.
Facebook денес стана повеќе од социјална мрежа – место каде можете да ги следите вашите пријатели што прават, да се допишувате, да следите вести и секако алат за самопромоција, на кој корисниците можат да се пофалат пред пријателите, така што и не е толку едноставно да ја прекинете врската со оваа мрежа.
Наместо по бројот на тинејџери кои го користат Facebook, новинарите од Huffington Post се осврнуваат на фактот дека можеби е време оваа мрежа да ја поврзуваме со растечкиот број на се поважната демографска група – родителите.
Имено, токму тие се многу важни за Facebook и на бројните компании кои се огласуваат на таа мрежа, бидејќи токму тие се најчесто оние кои трошат пари на производите кои се огласуваат.
{loadposition content9}