Британската туристичка агенција Opodo објавила некои од најбизарните жалби на своите клиенти. Нивниот кол центар прма окол 500 повици во денот, а некои од нив навистина се чудни.
-Еден клиент се пожалил на песокот во Мексико тврдејќи дека во него има премногу камчиња од кои едно го оштетил нејзиниот лак на ноктите
-Патник во авион побарал нејзината мачка да добие прва класа, а не место во багажникот, бидејќи не можела да поднесе да биде раздвоена од љубимчето.
-Еден човек сакал да знае дали му е потребен пасош за неговиот љубимец питон. Тој рекол дека сака змијата да ја однесе во Амазонија за да ја запознае со нејзината фамилија.
-Откако резервирал романтичен пат до Рим, наместо да заминат за Италија побарал од компанијата да му помогне да ја врати девојката која го оставила поради негова грешка.
-Туриста кој патувал за Букурешт, ја повикал агенцијата да провери дали треба да понесе лук, света вода или крст и што е најдобро за растерување на вампири.
-Туриста ги прашал во кол центарот дали е можно да понесе во багажот печење затоа што никој не знаел да прави такво печење како неговата мајка.
-Еден пар барал враќање на парите за нивниот одмор на Малдивите, бидејќи едно попладне врнело, иако од агенцијата им било ветено дека ќе имаат сончеви денови.
-Еден корисник се претставил како кралицата и барал да добие пат до Австралија со прва класа. Одбивањето на неговото барање, како што рекол, се смета за предавство.
{loadposition content9}