Продавниците, а со тоа потрошувачот не е свесен, по правило уште на самиот влез влијаат со некои работи што потрошувачот заборава по што воопшто дошол, а при тоа го тера да купи што повеќе производи. Еве некои примери кои суптилно влијаат на вашето однесување во продавниците:
-Влезот е на десната страна бидејќи луѓето повеќе сакаат да одат спротивно од стрелките на часовникот
-Таканаречената зона на кочење каде постои некаква препрека – веднаш на влезот треба купувачите да се смират за да не брзаат да го отстварат планираното купување.
-Долгите полици ги принудуваат купувачите да видат што повеќе производи.
-Робата на палети или под натписот “акција” побрзо ќе се распродаде поради стравот дека утре нема да ја има таа роба.
-Големи пакувања и знаци со силно изразени бои упатуваат на тоа дека одреден производ е со поволна цена, но тоа не мора секогаш да е така.
-Колку е поголема количката толку потрошувачите несвесно ставаат повеќе производи во неа. Затоа во некои продавници воопшто нема мали кошнички.
-Помек под ја успорува количката и така потрошувачот гледа повеќе производи.
-Она што најмногу се купува се наоѓа на крајот од продавницата.
-Комбинирано поставување на производите – на пример покрај шпагетите се поставува и соодветен прелив.
-Евтините артикли се наоѓаат на дното од полицата, а поскапите на средина.
-Ако евтините, средните и скапите производи се наоѓаат едни до други, потрошувачот ќе одбере средно скап производ.
-Големиот избор во првата третина на полицата го забавува купувачот.
-Артиклите за најмлади секогаш се на благајната
{loadposition content9}