Мај 11, 2023
Образование
На конец виси полагањето на државната матура
Со тоа и запишувањето на идните студенти на високо образовните институции. Штрајкот на вработените во Државниот испитен центар продолжува.
Мај 11, 2023
ГКК Охрид
Викендов решавачкиот меч ГКК Охрид-Соколи за место во Првата кошаркарска лига
Соколи пред своја публика со 79:70 го доби Охрид за егал-скор во полуфиналето.
Мај 11, 2023
РСБСП
11 мај, Ден на културата во сообраќајот
„Да го почитуваме секој учесник во сообраќајот, да бидеме внимателни, одговорни и толерантни, и преку сопствениот пример да придонесеме за развивање на културата и безбедноста во сообраќајот.“- апелираат од РСБСП.
Мај 11, 2023
Агенција за храна и ветеринарство
АХВ: Млекото и млечните производи се безбедни, бруцелоза се испитува во повеќе фази
Оваа бактерија, како што велат, со термичкиот третман на млекото се уништува. Дополнително, врз основа на сопствени контролни програми и контролите кои ги спроведува Агенцијата за храна и ветеринарство, се контролира и безбедноста на секој готов производ.
Мај 11, 2023
Ј.П. „Охридски Kомуналец”
Утре акција за собирање кабаст отпад во с.Трпејца
Се молат жителите од с.Трпејца доколку имаат зелен и кабаст отпад уредно да го депонираат на пристапни места најдоцна до 07.00 часот .
Мај 11, 2023
Куп на Македонија во организација на ГРК Охрид
Охрид е подготвен за ракометниот Куп на Македонија
Охрид е подготвен за ракометниот Куп-спектакл, познати термините на натпреварите и судиите.
Мај 11, 2023
УХМР
Продоложува облачно и посвежо време
По свежото утро со температура до 8 степени , дневната ќе се искачи до максимални 15 степени целзиусови.
Мај 10, 2023
Турнир Враништа 2023
Вечерва започна турнирот во мал фудбал „Враништа 2023″
До недела ќе се играат по три натпревари, додека пак според програмата понеделник е предвиден за слободен ден, а потоа во вторник, среда и четврток ќе биде комплетирана првата фаза од турнирот.
Мај 10, 2023
Раст на продажбата на брза храна и покрај повисоките цени
Нема криза за продажбата на брза храна
Поскапеното мени на скоро сите светски брендови, во просек за околу 10 проценти, не ги одврати потрошувачите да потрошат повеќе на „нездрава храна“.